handboll

hei! har vart på handboll nu, första för säsongen.
fast först var jag och tjejerna och fikadepå känsla.
tog en cheescake, en macka och en juice.
var jättegott, men nåt som var lte sådär var att ett hallon var mögligt. :O 
gick sen förbi mormor för att hämta mina grejer.
hängde på elsa och hämta hennes.
träffade hennes hund hagge, som blivit skitstor sen jag såg honom sist.
åååh, så söt liten haggeboy!
handbollen gick bra, emmie och maja har börjat precis.
gjorde ett mål! ;)
fast alice gjorde typ 10...
 
har tagit sista livmoderhalscancer-sprutan.
gjorde ont men inte alls lika som den förra.
första gjorde inte ont alls.
anra var värre, men den här var lite lagom.
ondare än första, inte lika ont som andra.
träffade sedan emilias hund som heter... nä men asså, kommer inte ihåg vad den heter.
skit söt i vilket fall!
 
men hejdå puss och kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du ha en skit stor blogg.

Svar: det bestämmer inte jag. :(
Britta Eriksson

2012-09-06 @ 19:48:46
Postat av: maja

vem bestemer

Svar: det är ju hur många läsare det är! ;)
Britta Eriksson

2012-09-07 @ 17:16:26
Postat av: lina

men vem är det som bestämmer.

Svar: det är ju hur många läsare det är! ;)
Britta Eriksson

2012-09-08 @ 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0