3 miley outfits

 
har hittat några snygga outfits av miley cyrus!
 
har också länkat några liknande plagg brevid!
 
hår: rufsa till med saltvatten-spray.
 
t-shirt: HÄR
 
shorts: HÄR
 
ett liknande halsband kan man nog hitta lite var som helst,
och skorna skulla jag nog buta ut mot vinröda, låga converse.
 
 
hår: tupera i hårbotten och sätt upp en tofs.
 
solisar: finns nog lite vart som helst.
 
tröja: inte likadan men tycker ändå att den HÄR passar bra.
 
jansväst: hittade tyvärr ingen att länka till,
men om du hittar en så ska den inte vara för kort.
på vintern går en skinn jacka lika bra. ;)
 
shorts: HÄR
 
skor:  de HÄR skorna är vinterskor,
om man vill ha dem så kan man ha ett par slitna jeans till. 
annars finns ju många andra.
 
väska: HÄR
 
 
hår: om du vill kan du locka håret i STORA  lockar. ;)
 
halsband: ser inte riktigt hur det ser ut... men det behövs nog inte.
 
tröja: HÄR
 
shorts: de HÄR inte lika, men passar ändå. annars kan man ha ett par skinn-shorts ( eller jeans för den delen) som de HÄR, HÄR.
 
 
 
japp.
 
vad tycker ni?
 
är det jag länkat till likt? ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: vilma

det är kul att du bloggar MEN du skriver bara om storm,kläder och dina sporter du kan skriva t.e.x. nu har jag varit med [kompis] och vi red. men nu ska jag äta sen leka med kattungarna. och du kan väll skriva lite längre och blogga lite mer.vag vet att det är svårt att komma på vad man ska skriva om men försök.

2012-09-09 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0