dag 4 - fritid

på min fritid brukar jag:
1. rida på min häst storm som jag älskar, the last piece of me. <3
antingen rider jag ut eller rider på banan.
 
2. fotboll! SÅÅÅÅ kul, och laget är så himla skönt att vara i.
tryggt och man får ont i magen av att sktatta så mycket som vi faktiskt göt.
det är det bästa med vårat lag.
vi är inte bäst, det vet vi.
men vi har sett andra lag där personer är osams och dryga mot varandra.
men vi har kul!
visst, nån säger någonting lite små kaxigt men ALDRIG har jag sätt nån vara riktigt, riktigt lessen.
och tränarna... så jäkla sköna! :D
så ser jag på vårat härliga lag.
 
3. ut och springa. 
härligt!
så att tofsen gungar fram och tillbaka.
långa teg, korta steg, powerwalk.. TRÄNINGSVERK!!!! <3<3<3<3
ja, jag är ett ufo som gillar tränings verk men man känner sig ju så duktig då!
man vet lixom att man har tränat ordetligt.
 
4. handboll. älskar det även om jag har slutat.
skulle verkligen fortsatt om jag kunde.
 
5. men sen älskar jag ju såklart att bara hänga med kompisar!
Karin, t.ex. en av de mest crazy och roligaste personer jag träffat.
hoppas att vi alltid håller ihop.
att vi inte tappar kontakten om jag måste sluta med hästar. </3
sen alla anadra kompisar... ni vet vilka ni är och att jag älskar er!
 
samma sak med familjen.
men det vet ni ju redan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0