dag 2 - 20 saker ni kanske inte vet om mig

1. jag får ofta plocka päron från våran grusgång.
2. när jag var liten kastade ebba en dala-häst i huvudet på mig.
3. jag tycker inte om lakrits, hamburgare, grillkorv eller cocacola.
4. jag läser nellieberntsson.se - heeela tiden!
5. jag har väldigt lätt för att gråta.
6. jag kan sjunga rätt okej ;)
7. jag gillar äpplen.
8. jag har fyra katter.
9. jag är störd (frågade ebba).
10. jag fryser typ hela tiden (y).
11. det är 346 dagar kvar till min födelsedag. ;)
12. jag började spela fotboll när jag gick i trean.
13. jag satt på en häst första gången när jag var 2 år.
14. jag gick bara en termin på ridskola.
15. jag har aldrig flyttat.
16. jag var bara 0 år när jag föddes!! :OO
17. min bästa vän i hela jäkla universum heter Karin Stefansdotter <3
18. jag älskar påsken och julen!
19. jag läser FRIDA, JULIA, och hjotidning...
20. jag har magrutor.. ;I
 
lite random fakta om mig! puss hej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0