utvärdering träning för ellen

här kommer lite grejs från träningen igår!
vi började med att trava på bommar.
det gick faktist väligt bra!
sen skulle vi komma i trav på bommarna och sedan över ett litet räcke.
jag hade ju ingen som helst tanke på att det gick för långsamt,
så an började typ skritta precis framför hindret, och stannade.
nästa gång gick det ändå rätt bra.
sedan skulle vi trava över bommar och komma på en böjd liten serie på tre hinder .
då gick det för långsamt och stannade igen.
men jag fick komma i galopp istället. då funkade det bra.
sen kom vi från andra hållet och jag kom ALLDELES för långt åt höger så att han nästan svängde ut.
men nästa gång gick det bra. as usual.
sen hoppade vi  några banor.
gick bra, kom fel på några, men det gickn ju... ;)
 
det kanske inte ser bäst ut när jag rider honom, men det är ju skillnad sen jag fick honom! <3
 
 
nu <3
 
 
 
 
hejpuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0