rubrik

heej, vart i skolan.
typ lektion, rast, bad, lunch...
jaja.
jaa, vad ska jag blogga om idag då?
hhmmmmm...
ska väl rida storm sen, ut en sväng tror jag nog.
ska ju få upp han kondition. ;P
 
jo just det!
i morse kunde vi inte hitta findus (en av katterna), han var försvunnen.
men NU när jg kom hem, gick jag runt i huset och letade.
när jag ropade hörde jag lixom; mjaaauuuuu!
men jag fattade inte var det kom ifrån.
förstod sen att det kom från en garderob under trappan.
och där inne satt han och jamade.
fattar ni hur glad han blev när jag öppnade dörren eller??
men han var ju inte skadad eller död eller något sånt.
puh!
kommer nog ett inlägg ikväll också, hörs i så fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0