paulis och fotboll..

haha, hur dum ska jag bli.
när paula and me skulle in till dfot bollen satt vi och sjöng och kllade låtar mm på youtube,
och för att vara säkra på att fotbllen började kl 6 som vi trodde, kollade vi hemsidan.
våran konversation (typ):
 
jag: jo men den börjar ju 6.
 
paula: nej, den börjar ju halv 6!
 
jag: va, neej... eller...  det är ju tisdag.
 
paula: nej det är fredag!
 
jag: MEN GUUd!  klcken är ju 17.18! shit vi måste skynda oss! vi byter om hemma!
 
haha, jaja. det gick ju.
 
fotbollen gick faktiskt bra!
ända skiten är väl att jag har sämst kondis.
orkade liksom inte hela tiden.
men ah.
 
ses väl imorn, då kommer kanske paula och moa!
 ska lägga mig snart, måste vända tillbaka dygnet innan skolan börjar... puh!
 
puss och godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0