hei allaaaa!

tjah, nu har ebba och mamma åkt till karlsborg, pappa tröskar och jag och frasse är hemma.
har inte haft nåt att göra på hela dan, och tyvärr så gjorde det att jag svimmade för första gången i mitt liv.
ja,det är sant.
satt och kollade i typ en timme på nellie berntssons äldsta inlägg,
och eftersom jag blivit så lång på rätt kort tid, så kommer inte blodet ut ordentligt i krppen om jag 
reser mig snabbt och börjar gå direkt.
men så gjorde ju det.
det blev svart för ögonen så jag lutade mig mot väggen, precis brevid trappan.
kände lixom hur jag tippade ner mot trappan.
när jag "Vaknade" var jag i köket.
men jag STOD upp.
det gjorde ont i hela kroppen och jag fick knappt luft.
det enda jag kom på att göra var att ropa på ebba.
 
har fortfarande ont i nacken... puh!
 
men vem bryr sig egentligen?
 
hejdåråååååå! <3
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0