;DD

hej allaa!
 
gud vad jag älskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar stooooorm!
guuud... <3
bytte nosgrimman och han gick super!
han tom... GICK I FORM!
okej okej, han bjde bara på nacken, men han har aaaaldrig gjort det!
inte med mig iaf.
PUSS PÅ DAAAJ STOOOOORM! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 heheh...;)
 
vart i skolan idag, typ förkyld men ah.
vad gjorde jag dåå...
jo juste! 
skolfoto! blev nog inte så jättebra, men bättre än förra året, och förrförra...
sen nån lektion, lunch, engelska och slöjd.
japp.
hade svarta jeans, tröjan och skorna som jag köpte.
sminket var bara liite kajal och mascara.
vem bryr sig egentligen...
japp, allt.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdååååå! <3<3<3<3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad det är kul att du bloggar.

2012-08-27 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0