SEMESTER

Hej!
Nu har jag både varit på västkusten hos farmor och farfar och campat i skåne!
Man kunde inte gå ut på internet och blogga men det fick gå.
För den här gången i alla fall...

Hos farmor och farfar finns det skit många huggormar, och herregud vad rädd jag blev när jag såg en!
Jag och Ebba (min syrra) var nere vig havet.
Det finns en fiskebod där som det ligger stenar under.
Det hade prasslat i buskarna en gång före men det hade vi inte brytt oss om.
Helt plötsligt såg jag en ödla men när jag såg att den slingrade sig plus att den inte några ben så skrek jag:

- Ebba, en orm!

Och när jag såg mönstret på den så skrek jag änny högre:

- Shit! Det är ju en huggorm!

Jag fortsatte att skrika samtidigt som jag sprang upp till huset.

Varje gång min familj tar med sig vår hund till västkusten så vill han inte dricka vattnet vanligt,
utan han måste få jordgubbsaft i sin skål.

Tack till er som orkat läsa!
Här kommer några bilder från västkusten!

//Britta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0