Hacke träning!

Hej!
Nu blev det träning i alla fall!
Det gick bra och Rozzo var megaduktig!
Eftersom jag och Ebba inte bor så långt ifrån  Munkeberg så brukar vi rida dit,
men när vi skulle rida hem så valde vi den vägen som vi inte brukar ta,
men det skulle vi inte ha gjort.
Helt plötsligt bara tvärstannar Bella och vägrar att ta ett enda steg.
Då försökte jag med Rozzo och han kom ungefär två mm längre än Bella,
men sen tvärstannade han också.
Jag och Ebba fattade ingenting, men så hörde vi ett knakande ljud,
och såg trädet vid sidan om oss gå mitt i tu.
Hästarna fick spel och rusade tillbaka
mot den andra vägen.
Snart hade vi fått stopp på dem och skrittade långsamt hemåt.
Men så börjar Rozzo bara skaka vilt med huvudet
och vifta med öronen.
Såg helt sjukt kul ut!

Här kommer en liten bild!

Puss puss!



//Britta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0